Nareszcie
możemy wystartować! Na samym początku dziękujemy H&M i pani Marcie
za współpracę ;) Naprawdę jesteśmy bardzo wdzięczni, bowiem H&M
ufundował nam 20 koszulek na konkurs o równowartości ponad 1 100 PLN!
Koszulki zaprojektowali sami chłopcy z Tokio Hotel! Zobaczcie wideo
chłopców w koszulkach, które wygrać możecie w naszym konkursie.
CLICK
Najpierw zapoznajcie się z nagrodami, bo to przecież najważniejsze ;)
W
konkursie będzie 20 zwycięzców, a zwycięzcy dostaną nagrody jeszcze
przed oficjalnym ukazaniem się ich na rynku - czyli przed 28 maja! Do
dyspozycji mamy 20 koszulek zaprojektowanych przez Tokio Hotel - każda
o wartości 59,90 PLN. Oto bliższe info o koszulkach.
Po lewej stronie t-shirt dla dziewczyn, natomiast po prawej dla chłopaków.
10 koszulek dziewczęcych
- rozmiar 34 - 3 szt.
- rozmiar 36 - 3 szt.
- rozmiar 38 - 3 szt.
- rozmiar 40 - 1 szt.
10 koszulek chłopięcych
- rozmiar M - 5 szt.
- rozmiar L - 5 szt.
Każdy
zwycięzca dostanie po jednej koszulce. W sprawie rozmiarów jakoś
będziecie musieli się dogadać, by każdy zwycięzca był zadowolony ;) A
teraz przejdźmy do samego konkursu. Nie ukrywamy, że trochę będziecie
musieli się postarać. Co trzeba zrobić?
Każdy, kto zdecyduje się
na udział w konkursie, musi posiadać konto na naszej stronie -
TokioHotelPoland.com. Potem musicie odpowiedzieć na trzy pytania. Oto
one.
1. Która jest to edycja akcji Fashion Against Aids?
2. Jacy artyści wspierają tą akcję w tym roku?
3. Jacy artyści wspierali w ubiegłym roku?
Do
odpowiedzi na te pytania musicie dołączyć swoją pracę. Już mówimy o co
kaman. Chodzi nam, byście zrobili coś "tokiohotelowego". Może być to
samodzielnie napisany tekst piosenki, wiersz, grafika zrobiona np. w
Photoshopie, wideo z dedykacją dla Tokio Hotel... Chyba wiecie o co nam
chodzi. Musicie nas jakoś zaskoczyć!
Na Wasze zgłoszenia
czekamy do 22 maja. Wysyłajcie je konkursy@tokiohotelpoland.com. W
treści nie zapomnijcie podać swojego nicku na naszej stronie, bo każdy,
kto bierze udział w tym konkursie, musi posiadać konto na naszej
stronie!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz